Joan Muyskenweg 44

info@vrienDD.nl

Persbericht 8 januari 2015

Aneby IMG_7815

2015. Per 1 januari zal vrienDD uw vragen voor de buitenruimte op een frisse en open manier tegemoet treden. Met onze passie, ervaring, kennis en creativiteit kunnen wij al uw vragen omtrent uw buitenruimte aan. Van vernieuwing tot beheer en onderhoud bent u bij vrienDD aan het goede adres.

vrienDD is een jong, fris, creatief maar bovenal leuk bedrijf. Met passie en volle overgave willen wij u helpen met de totaaloplossing voor uw buitenruimte. De ervaring van bijna 10 jaar hebben wij samen kunnen brengen in een fris en nieuw bedrijf genaamd vrienDD. vrienDD is uw partner voor de buitenruimte.

VRIENDD; UW BUITENRUIMTE, ONZE PASSIE

Altijd en overal genieten van onze buitenruimte. Iedereen gebruikt onze buitenruimte op een andere manier, met verschillende doelen, met verschillende ambities maar bovenal omdat het heerlijk is om buiten te zijn. vrienDD is een jong, nieuw en creatief bedrijf wat zich bezig houdt met uw buitenruimte. Onze passie is om op een creatieve, eerlijke en open manier samen met u de beste oplossing te realiseren voor u en de gebruikers van uw buitenruimte. Wij analyseren, wij ontwerpen, wij richten uw buitenruimte in en zijn zeer goed in staat om na oplevering van uw buitenruimte deze ook te onderhouden, te beheren en te laten inspecteren. Kortom; van speelplek tot sportplek, van recreëren tot werken, van uw afscheiding tot de groenvoorziening, van fiets parkeren tot overkappingen, van straatmeubilair tot fitness, uw buitenruimte, onze passie. Elke plek verdient zijn / haar eigen unieke oplossing.

PARTNERS

vrienDD is per januari de nieuwe dealer/partner voor HAGS en Playpower in Nederland! De jarenlange ervaring in het verkopen van het Zweedse speeltoestellen merk HAGS geeft vrienDD en u als klant van vrienDD de start die het wenst. HAGS inspireert alle leeftijden en is wereldwijd 1 van de grootste producenten van speeltoestellen, sporttoestellen, straatmeubilair en overkappingen. Als onderdeel van het Amerikaanse Playpower heeft HAGS toegang tot het grootste assortiment ter wereld. HAGS is in 1948 opgericht en is sindsdien nog steeds gevestigd in Aneby te Zweden. De overige merken binnen Playpower (Miracle, Little Tikes, Shaded Play en Softplay) zullen wij vanuit Engeland en Amerika importeren voor de Nederlandse markt. Naast HAGS/Playpower werkt vrienDD met verschillende partners en leveranciers in binnen en buitenland samen zoals Norleg (Denemarken), Hopla Holland, HomeGrass en Hoven landscaping. Norleg is een organisatie wat alles met Robinia hout kan ontwerpen en produceren. De organisatie is gevestigd in Denemarken en is een echt familie bedrijf. Zij hebben een standaard assortiment en kunnen door de kennis en ervaring ook elke maatwerk aanvraag aan. Hoven Landscaping is een Nederlandse organisatie wat vele disciplines in huis heeft. Hoven Landscaping zal vrienDD bijstaan in grote maatwerkprojecten, natuurlijk spelen, montage, ontwerp, onderhoud, inspectie, maatwerk maar bovenal als echte partner om onze klanten te helpen bij hun buitenruimte. De combinatie van deze partners maakt vrienDD uniek voor u als klant.

CONTACT GEGEVENS

vrienDD B.V., Joan Muyskenweg 44, 1114 AN Amsterdam, 088-5679900, info@vrienDD.nl,
www.vrienDD.nl

PARTNERS